Saturday 12 December 2009

مرکز Macquarie انگلیسی

انگلیسی مطالعه و تحصیل در دانشگاه Macquarie

آموزش مداوم در مرکز زبان انگلیسی از دانشگاه سیدنی Macquarie است و یکی از بزرگترین مراکز زبان انگلیسی در استرالیا می باشد.

ارسال درخواست

دوره های آموزش مداوم
در دانشگاه Macquarie

آزمون آیلتس
نحوه درخواست

آزمون آیلتس آنلاین
آمادگی به درس

آموزش مداوم گستره ای از برنامه های خاصی را ورودی مستقیم انگلیسی ، تایید شده توسط دانشگاه Macquarie و SIBT ، بنابراین دانشجویان می توانند برنامه های انگلیسی که به بهترین طرح های مطالعه مناسب خود را انتخاب کنید. هیات علمی دوره های عمومی زبان انگلیسی و انگلیسی ، و همچنین سفرهای تحصیلی ، همچنین برنامه های مردمی در آموزش مداوم.

آموزش مداوم یکی از بزرگترین مراکز آزمون آیلتس در استرالیا است ، و ما شما را به آیلتس آنلاین و فشرده آمادگی آزمون آیلتس برنامه های آماده سازی دانش آموزان برای آزمون آیلتس ندارید.

با انتخاب به مطالعه زبان انگلیسی در آموزش مداوم در سیدنی استرالیا ، شما خیلی بیشتر از عالی محیط زیست آموزش انگلیسی را تجربه کنند. آموزش مداوم را به کمک به شما تجربه لذت بردن از مطالعه خود را بین المللی در سیدنی ، استرالیا متعهد شده است.

آموزش مداوم کن

برندگان جایزه نظر سنجی اعلام کرد

تبریک به Junaedy Pranata و یوهانا Heikka. هر دو داشتن برنده 50 $ کوپن هدیه برای شرکت در نظر سنجی و ارتباط حرفه ای من ، فارغ التحصیل در آنلاین زبان انگلیسی نظر سنجی.

آموزش مداوم از فارغالتحصیلان با هدف رسیدن به نرخ بالاتر پاس

آموزش مداوم از فارغالتحصیلان با هدف رسیدن به نرخ بالاتر تصویب در دانشگاه Macquarie از ورود دانشجویان دیگر دانشکده ها از انگلیسی. تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه انجام شده نشان می دهد که موفقیت در آموزش مداوم از فارغالتحصیلان دانشگاه در تمام دانشکده ها (بازرگانی ، علوم ، علوم انسانی و هنر) در سال 2007 و 2008 قابل توجهی بالاتر بود از دانشجویانی که در دانشکده ها و دیگر انگلیسی خوانده بود

دریافت فایل

بروشور آموزش مداوم اف
تاریخ های رشته ها و قیمت ها اف
آزمون آیلتس آنلاین بروشور اف
آزمون آیلتس دوره فشرده اف
نقشه اف

مشاهده آموزش مداوم

دانش آموزان
کلاس درس
ILC

بشنوید از دانش آموزان ما


Toni Compagnone, France
“Studying at CME is an unique experience. You are not only improving your English abilities but also benefiting from the cross of various cultures in terms of awareness and open-mindness. Furthermore, CME's English formation is an accurate program preparing for university entry. In addition, teachers contribute to increase your knowledge of Aussie culture and of typical expressions which can be particularly useful in daily life. "
Original English text:
Study English at Macquarie University
Contribute a better translation

No comments:

Post a Comment